À propos de ce document...

Université Lyon 1 Claude Bernard
Ecole doctorale Education, Psychologie, Information et Communication (EPIC), ED 485 Laboratoire Sciences, Société, Historicité, Education et Pratiques (S2HEP)



Interactions didactiques dans la classe de mathématiques en environnement numérique : construction et mise à l'épreuve d'un cadre d'analyse exploitant la notion d'incident
Jury
Luc Trouche (directeur)
Michèle Artigue (rapporteur)
Ornella Robutti (rapporteur)
Viviane Durand-Guerrier
Ghislaine Gueudet
Christian Mercat
Jana Trgalova

This document was generated using the LaTeX2HTML translator Version 2008 (1.71)

Copyright © 1993, 1994, 1995, 1996, Nikos Drakos, Computer Based Learning Unit, University of Leeds.
Copyright © 1997, 1998, 1999, Ross Moore, Mathematics Department, Macquarie University, Sydney.

The command line arguments were:
latex2html these.tex

The translation was initiated by Gilles on 2012-03-05


Gilles 2012-03-05